Szabó Fruzsina / Publications

mtmt

List of Publications, Conferences

  • 2021. Polonyi T., Balajthy D., Abari K., Szabó F., Pásku J., Buda M.: Learners' motivation at schools in low SES regions in Hungary. International Journal of Inclusive Education, 1-16, 2021
  • 2019. Polonyi T., Abari K. és Szabó F. (szerk.). Innováció az oktatásban, Budapest: Oriold és Társai Kiadó. 430 p., 2019. ISBN: 9786155443947
  • 2019. Szabó F. – Fegyverneki G. (2019). A mobileszközök felhasználási lehetőségei a tanítási-tanulási folyamatban. In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi T., Abari K., Szabó F., Oriold és Társai Kft., Budapest, 215-226, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
  • 2018. Sápiné Bényei R. - Szabó F. (2018). The Method of Theme-Centred Interaction (TCI) at Hungarian Schools: A Theoretical and Practical Overview in HERJ, 8/4/8, 94-107, 2018.
  • 2018. Szabó, F. (2018): Konstruktivizmus a nyelvpedagógiában in Pszichológia – pedagógia – technológia, Polonyi T., Abari K. (szerk.) Oriold és Társai Kft., Budapest, 43-57, 2018. ISBN: 9786155443947
  • 2017. Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E. (2017). Az IKT-val támogatott probléma-alapú tanulás lehetőségei az idegennyelvtanításban. In Polonyi T., Abari K. (szerk.), Digitális tanulás és tanítás (pp. 69-82). Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/320740707_Digitalis_tanulas_es…
  • 2017. Szabó F. (2017). Dornyei, Z., Henry, A., & Muir, C. (2016). Motivational Currents in Language Learning: Frameworks for Focused Interventions. New York: Routledge. Hung. educ. res. j. 7 (1), 127-129,
  • 2017. (Ismertetett mű: Zoltán Dörnyei, Alastair Henry, Christine Muir. -Motivational Currents in Language Learning: Frameworks for Focused Interventions /New York : Routledge, 2016. -199. -) Bookreview
  • 2016. Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E. (2016). ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from PrimarySchool to Higher Education in PEDActa Journal, 6 (2), 41-50, 2016.
  • 2016. Szabó, F. (2016). The motivational force of employing literature in a foreign language classroom. In Hungarian Educational Research Journal, 6(4), 61–70. Retrieved from http://herj.lib.unideb.hu/file/3/5859b706d4a4e/szerzo/05_FruzsinaSzabo_…
  • 2015. Jan Ursin: A nemzetközi összehasonlító mérés, mint politikai eszköz – Kritikai megközelítés (fordította: Fekete A. - Szabó F.) 2015. Educatio, 24(2)

Conferences:

  • 2019. IATEFL Liverpool, Konferencia, előadó: Language Aptitude and Learning Styles
  • 2019. MPT – Magyar Pszichológiai Társaság Konferencia, Budapest, előadó: Nyelvérzék mérés hátrányos helyzetű iskolákban
  • 2018. IATEFL Brighton, Konferencia, előadó: Engaging students with digital pedagogy in low SES environment
  • 2018. ONK – Budapest, előadó: Nyelvérzékmérés egy hátrányos helyzetű régióban
  • 2016. IATEFL Birmingham, Konferencia, előadó: Enhancing motivation in EFL classroom through children’s literature
  • 2016. II. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia, előadó: Digitális tananyagfejlesztés angol és holland nyelven hátrányos helyzetű diákok számára
  • 2014. The Language Learning Issue of The College of Nyiregyhaza, előadó: The difficulties a learner can encounter at C1 level (TÁMOP-4.1.2.D12/1/KONV-2012-0019):
  • 2013. Nyíregyházi Főiskola: Conference on Teaching and Learning Foreign Languages Nyíregyhazi Főiskola, előadó: The necessary conditions for a successful ESP (lecturer)
Last update: 2023. 06. 08. 11:03